close


話說其實如果吾係 blog友 Xenon兄既關係 , 我諗大慨都吾會有呢篇網誌既出現 ... (汗)

皆因呢隻 "加速世界 -銀翼の覚醒-" 我只係玩左兩次 , 然後我就己經放棄了 ... (嘆氣)

先不論那個類似攻略角色的對話設定 ... 連最重要的戰鬥場面給我都種不知所謂的感覺 , 因為

此 Game的戰鬥是回合制的設定 , 只是需要調整一下 攻擊力、防禦力、命中值及閃避值的點數而

己 ... 完全沒有吸引之言 , 所以若要我給個分數的話 , 我會毫不猶疑地給予零分 , 好地地一隻咁有潛

質改成格鬥 Game既作品 , 以家就被改成不知所謂既 RPG ... (嘆氣) , 那幾百大洋唯有當買個教訓罷

了 ... 經一事長一智 , 下次無論入手甚麼 Game都好 , 還是睇定 d、看看玩評先作決定 ... (苦笑)

arrow
arrow
    全站熱搜

    Tim兄 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()