close

SAO1601SAO1602SAO1603SAO1604

星期天還真急不及待去睇新一話 "SAO" 呢 ~ (笑) , 今集亦都不錯看的說 , 桐人 終於從
 
艾基爾 手上入手 "Alfheim Online" , 亦即是 "ALO" , 然後 桐人 再一次戴上那個 "NERvGear" ...

(驚) 進入 "ALO" 世界拯救 亞絲娜 ~ 其實我真係好佩服 桐人君 能夠再一次戴上 "NERvGear" ,
 
比係我一定克服吾到、吾會重蹈覆徹呢 ... (苦笑) , 而 "ALO" 世界主要分成九個妖精種族、不

斷互相戰鬥、爭取最先登上 "世界樹" ~ 而今集一大亮點 (對我而言) 非 結衣 再次登場莫屬呢!

嗯、我又一次被治癒了!(笑) , 而從 結衣 所述得知 , "ALO" 世界的數據主要都是 "SAO" 數據的

拷貝、只是再修正一下而己 ~ 所以 桐人君 依然能夠那麼屈機 ... (笑) , 而尾段登場的妖精 莉法
 
其實就是 直葉 的說呢 ~ 就算無事先從 wiki 補完 , 相信聽都聽得出都係 竹達彩奈 配音啦 ~

所以我這不算是劇透 ... (跑掉) , anyway , 期待下集 ~ (總覺得 ALO 暫時好睇過 SAO 好多 ...)

SAO1605SAO1606SAO1607SAO1608SAO1609
arrow
arrow
    全站熱搜

    Tim兄 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()