close

1456

話說早在新年前我就把 PS3 入手了 , 現在 "三代同堂" 呢 ~ (笑) , 問我入手的原因我會毫不猶疑地

答你 , 我是為左呢隻 "海賊無双" 先把 PS3 入手的 ~ 剛好三月一日一出版就能一嘗在海賊時代能

一騎當千的感覺呢 ~ 話說當晚我瘋玩八小時 , 到四點才落床 ... 無他啦 , "海賊無双" 的魅力非言語

所能表達 , 有 PS3 的話不仿體驗一下 , 不過市價就越炒越高呢 , 尤其連埋 PS3 同梱的 Box Set呢 ~

7823

係時候入返正題 , 雖然我對之前的 "無双" 系列都不太認識 , 但我覺得今次比以往更為有趣 ,

除左 "無双" 模式外 , 也有些機關要設法過關 , 真係少些智慧都過吾到的 ~ (汗) , 另外遊戲入 

面的 "Main Log" 模式分為十六個關卡 , 是由 "東海篇" 發展到 "頂峰之戰" , 當中也有 "vs.CP9"

, "地下監獄" 篇等等 ~ 總括來講 , 今次真係值回票價既一隻game , 尤奇是 PS3 這一個只能夠

使用正版遊戲既平台 ~ (笑) , anyway , 現在不論日本或香港都可謂引發一段 "無双" 熱潮呢 ~ (笑)

910
arrow
arrow
    全站熱搜

    Tim兄 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()