close
MH01MH02MH03MH04MH05

話說近日睇左套09年既舊番 , 就係這套 "瑪莉亞狂熱" ~ 不過我睇到一半都未夠就己經放棄了 ...

比起以 "偽娘" 為主題 , 我覺得更似以 "百合"  為主題呢 ... (苦笑) , 加上我對 "百合"、"BL" 等等題

材都是免疫的 ... 所以我好快就把持不著、決定放棄了 ~ (苦笑) , 要說到我對本作最印象深刻的
 
, 就只要有那個帶點 "化物語" 味道的 OP 而己 ... 其他的我都找不到亮點所在呢 ... (汗) , 所以莫講

第二季 ... 就連第一季我都己經嚴重電波不合的說 ... 下次收看舊番還真是看題材為前提好了 ...

MH06MH07MH08
arrow
arrow
    全站熱搜

    Tim兄 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()