close


無錯 , 我中既 "加速世界" 毒依然未解 , 而今次 "加速世界" 就承著受歡迎個勢 , 將會係九月中旬

推出呢隻 "アクセル・ワールド -銀翼の覚醒-" , 平台為 PS3 / PSP , 當然對我黎講 , 入手就係

必然 , 不過我擔心既係 , 據說此 Game 將會連同 黑雪姬(武裝神姬?) Version 同梱發售 , 對於

只想入手遊戲的我來說未免太大負荷了 ... (汗) , 不過真的只有這樣 , 我都唯有硬食啦 ~ (苦笑)

____________________________________________________________________

アクセル・ワールド -銀翼の覚醒- 第1弾PV

arrow
arrow
    全站熱搜

    Tim兄 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()